Info +421 948 679 773
uprednostňujeme kontakt e-mailom

Časté otázky

  • Čo robíme?

    CBL je prepravná spoločnosť, ktorá pomáha znižovať náklady na prepravu medzi dvoma krajinami - prioritne medzi Slovenskom a Poľskom - a to v oboch smeroch. Poslať balík cez nás môžete aj do iných krajín EU. 

  • Aké základné služby ponúkame?

    Ponúkame dve základné služby pre balíkovú prepravu. A to DEPO PL prípadne DEPO SK, kde si necháte zaslat zásielky na naše depo v danej krajine. My ich pošleme určeným adresátom. Alebo si u nás objednáte službu KOMPLET. Vtedy v jednej cene služby môžete objednať dopravu z akejkoľvek adresy v oboch krajinách, na inú adresu v Poľsku či na Slovensku. Naše služby sme od septembra 2015 rozšírili o paletovú prepravu, ako aj o prepravu väčších a ťažších balíkov ako je štandardných 30kg. Všetky takéto zásielky odporúčame odkonzultovať vopred mailom.

  • Špeciálne služby?

    Máte problem s komunikáciou s obchodným partnerom v Poľsku? Nielen s tým Vam vieme pomocť. Ak máte akýkoľvek špecifický problém neváhajte a kontaktujte nás. Špeciálnou službou zaujímavou pre eshopy je aj dropshipping - poslanie zásielky priamo koncovému zákazníkovi aj s prípadnou dobierkou. Balík od dodávateľa príde k nám do depa, kde ho roztvoríme, a podľa informácii od Vás zabalíme jednotlivé objednávky, pridáme vytlačenú faktúru a zašleme Vášmu zákazníkovi s Vašou adresou ako odosielateľ. Ušetríte tak čas aj náklady na balenie, či na prácu zamestnanca. Moderný a ľahký spôsob rozbehnúť vlastný eshop. A ak máte viac ako 100 balíkov mesačne - vieme pre Vás pripraviť špeciálnu cenovú ponuku.

  • Čo je Samostatná zásielka?

    Samostatná zásielka je balíček (tovar) určený pre koncového zákazníka. Službu môžete využívať pravidelne ako firemný zákazník, ale aj jednorázovo ako fyzická osoba.

  • Čo je Multi zásielka?

    Multi zásielka je balíček, obsahujúci samostatné balíčky. Vieme Vám takto balíčky od viacerých dodávateľov zozbierať, za príplatok (0,25.-Eur/ kus) zbaliť spolu a zaslať Vám ho. Samotná multi zásielka ale nemôže prekračovať váhové či veľkostné parametre určené pre balíky. Prípadne viete službu využiť aj opačným smerom - že nám môžete zaslať veľký balík, ktorý potom rozbalíme, a prepošleme koncovým klientom v danej krajine. Rozmery multibalíka sme limitovali rozmerom 50x40x30cm a do celkovej váhy 20 kg.

  • Koľko trvá doručenie balíka z Poľska na Slovensko?

    Doba doručenia koncovému zakaznikov sa odvíja od doručenia balíčka predajcom k nám do skladu. Pri službách DEPO - ako náhle bude balíček doručený k nám, doba doručenia pre koncového zákazníka je max. 1 – 2 pracovné dni. Pri službe KOMPLET (priamo medzinárodnej preprave) je to s pravidla cca 2-3 pracovné dni. Pri paletovej preprave je to zvyčajne 4-5pracovných dní.

  • Koľko môže Vážiť balík?

    Balíčky sú triedené do viacerých váhových kategórii. Balíček môže vážiť od 0,01 kg až do 30 kg. Pri väčšej hmotnosti či neštandardných rozmeroch, sa sa posielajú zásielky podľa cenníka na paletovú prepravu.  Kontaktujte nás, prípadne nám zašlite svoju požiadavku mailom s prosbou o cenovú ponuku.

  • Aký veľký môže byť balík?

    Maximálny rozmer zásielky (samostatnej alebo multi) je 3m. Výpočet je nasledovný: 2x šírka + 2x hĺbka + výška. (v cm). Pre väčšie hmotnosti a neštandardné rozmery zasielame podľa cenníka na paletovú prepravu.

  • Koľko stojí doručenie balíka spoločnosťou CBL ?

    Cena služieb sú uvedené v našom cenníku. Ceny sú konečné, vrátane všetkých palivových a iných poplatkov, aj DPH.

  • Je možné sledovať balík v reálnom čase?

    Áno, ako náhle balíček obdržíme a zaevidujeme, zákazníka informujeme o prijatí balíčka informačným emailom. Následný email o expedovaní obsahuje Track and trace číslo na sledovanie zásielky. Zároveň si môžete svoje balíky, či objednávky dopravy sledovať v admine po prihlásení sa. Pri službe DEPO vieme sledovať zásielku až od chvíle, keď ju preberieme - nie dovtedy.

  • Môžem odoslať do vášho skladu aj jeden Samostatný balíček?

    Áno, ak nemáte viac balíčkov, aby ste ich spojili do Multi zásielky, tak samozrejme môžete poslať aj jeden Samostatný balíček. Nepotrebujeme k tomu už žiadnu ďalšiu informáciu. Ako náhle sa daný balík s Vaším ID kódom objavi u nás na depe - spárujeme ho s vašou dodacou adresou - a posielame ho k Vám.

  • Nechce mi vložiť do formulára v e-shope poľské telefónne číslo na depo, alebo môj ID kód?
    Uveďte ho v skrátenom tvare, bez medzinárodnej predvoľby - a to 511790061. Pokiaľ Vám nedovolí pridať kód k menu, skúste ho zadať do kolónky ulica.

  • Môj balíček neprišiel, čo mám robiť?

    V prvom rade kontaktovať predajcu či balíček bol odoslaný. Následne nás kontaktujte predovšetkým mailom s Vaším ID kódom, aj informáciou o akú zásielku ide. Danú situáciu preveríme čo najskôr.

  • Aký tovar je z prepravy vylúčený?

    Živé zvieratá, zvieraciu kožu, kožušinu, rastliny, rýchlokaziace sa potraviny, slonovinu a výrobky z nej, zbrane a výbušniny, alkoholické nápoje, mimoriadne drahé predmety (diamanty, cenné papiere, umelecké diela…), chemikálie, psychotrópne a omamné látky a iné nebezpečné predmety či tovar, ktorý je zakázaný prepravovať v zmysle platných predpisov v Poľskej republike a v Slovenskej republike.

  • Ako postupovať pri objednávke služby DEPO, či KOMPLET?

    Každú prepravu je potrebné vopred nahlásiť. Ked si urobíte objednávku v nejakom eshope, a necháte si poslať tovar k nám do DEPA v Poľsku, urobte zároveň nahlášku objednávky v svojom profile na našej stránke. V ľavej časti máte OBJEDNÁVKA PREPRAVY. Tam si zvolíte, že balík nie je potrebne vyzdvihnúť, že bude doručený do depa. Ďalej si vyberiete fakturačnú a dodaciu adresu. Do políčka "počet balíkov" vložíte číslo - od koľkých dodávateľov máme čakať balíčky - aby sme ich vedeli poslať k vám spolu, v jednom multibalíku. Ak sa jedná o službu KOMPLET - vyberáte si dátum, že kedy a odkiaľ máme vyzdvihnúť daný balík, či paletu - a kam ju máme doručiť

  • Ako postupovať pri balíku, ktorý si nechám poslať na depo na DOBIERKU?

    Urobíte si objednávku v našom systéme podľa predchádzajúceho bodu. No do políčka DOBIERKA - vpíšete sumu dobierky za tovar, ktorú je potrebné uhradiť na depe - a dokončíte objednávku. Následne v sekcii MOJE OBJEDNAVKY, mozete ju hneď aj uhradiť- kliknutím na červenú kred.kartu. Momentálne je to možné cez IB zabezpečenej služby Trustpay, alebo platbu kartou. Je potrebné uhradiť dobierku na náš slovenský Eurový účet čím skôr - ešte pred dodaním balíka na depo, aby sme mali istotu - že zásielku na Slovensku niekto preberie. 

  • Ako vypočítam výšku dobierky - koľko ma to bude stáť?

    Dané pokyny k platbe v systéme, sú počítané kurzom v posledný pracovný deň NBS. Preto sa odkaz na platbu každý deň automaticky prepočítava podľa aktuálneho kurzu. Takýmto kurzom ale nie je možné zmeniť peniaze na PLN. Preto účtujeme 5% poplatok za transakciu z ceny dobierky (tak ako je to uvedené v cenníku), ktorý uhradíte neskôr, pri doručení kuriérom spolu s poplatkom za prepravu za daný balík (podľa služby DEPO, nakoľko zásielka príde k nám)

  • Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

    Ak ste nenašli odpoveď na otázku, ktorú ste hľadali neváhajte nás kontaktovať cez chat, telefonicky alebo cez kontaktný formulár.